»Osebno si kot ministrica in tudi kot Kranjčanka želim, da bi to dvotirno progo dobili čim prej in s čim manj vpliva na okolje in na ljudi.«
»Zagotovo bi bilo ceneje, če bi naenkrat gradili dvotirno progo.«
»Bi bilo seveda lažje, če bi že pred 20 leti načrtovali dvotirno progo.«
»Tisti, ki pravijo, da je treba za dvotirno progo denar in čas pomnožiti krat dva, zavajajo.«
»Mislim, da je prav, da povemo, da imamo v tem trenutku gradbeno dovoljenje za enotirno progo, je pa res, da je predhodna vlada sprejela sklep, da bo ta proga dvotirna.«
»Ko bo nova proga dvotirna – naši načrti so leto 2030 – takrat se bo v enem letu ukinila stara proga in bo namenjena ljudem.«
»Tudi državni prostorski načrt je sprejet za dvotirno progo, tako da v srednjeročnem obdobju, nekje kmalu po letu 2030, smo prepričani, da bo celotna proga dvotirna.«
»Veliko večji okoljski učinek bo država dosegla, če bo nadgradila obstoječe proge in jih spremenila v vsaj delno dvotirne.«
»Prioriteta ministrstva in vlade ostaja tudi gradnja dodatnega vzporednega tira, tako da bo nova povezava med Koprom in Divačo dvotirna.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju